۱۰/۲۶/۱۳۸۳

آزادی زنان - به شيوه آقايان


موضوعی که از بچگی توی کله ما کرده اند اينستکه زنها در کشورهای اسلامی در حقيقت آزادتر از کشورهای غربی هستند. اين موضوع را آنقدر گفتند و گفتند که بالاخره باورمان شد.
در همين ضمن شاهد مادر و خواهرمان بوديم که زياد "آزاد" بنظر نمي آمدند. آنها نبايستي با مرد غريب صحبت مي کردند، هر وقت مهمان مي آمد به پستو بروند و با مردها "قاطی" نشوند، حق کار کردن و غيره نداشته باشند و از بسياري از حقوقي که زنهاي غربي کسب کرده اند محروم باشند.
وقتي اين موضوعات را مي ديديم و شکمان بر ميداشت که شايد آنقدرها هم که مي گويند زنها در کشورهاي اسلامي آزادي ندارند، آنوقت بود که به سفسطه بازي مي پرداختند که بعله، زن مانند يک جواهر گرانبهاست و بايستي از اين جواهر نگهباني شود!
دليل ديگرشان اين بود که زنها در غرب بازيچه دست مردها شده اند و شخصيت والای خود را از دست داده اند. خيال مي کنم اشخاصي که اين حرفها را مي زنند زياد فيلم "پورنو" تماشا کرده اند. درست است که در غرب عده معدودي از زنها بازيچه دست سيستم شده اند، ولي اقلآ اين موضوع علني است و مثل خشکه مقدس هاي وطني نيستند که هر کثافتکاري مي کنند ولي روزي هزاربار جانماز آب مي کشند.
زني که در زير بورقا رفت ديگر زن نيست، شيئي است که مانند اين مداد روي ميز من وجود و عدم وجودش تفاوت چنداني ندارد.




نظرات: ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی
:رأی بدهيد Balatarin

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]

تنها با ذكر كامل منبع ، استفاده از مطالب وبلاگ آزاد است ©