۸/۰۷/۱۳۸۴

چه خوب می شد

امروز محمود احمدی نژاد به عنوان آخرين رئيس جمهور رژيم ملايی در کاخ سفيد با رئيس جمهور آمريکا ديدار و گفتگو کرد. پس از اين ديدار احمدی نژاد در يک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به پرسش های خبرنگاران پاسخ گفت. وی قبل از هر چيز از تغيير رژيم در مملکتش خبرداد که مورد شگفتی خبرنگاران حاضر شد. چون با وجود اينکه در ايران آب هم از آب تکان نخورده و انقلاب مخملينی ويا هر رنگ ديگری نبوده و با وجود اينکه وی با اکثريت آراء مردم به عنوان رئيس جمهور مملکت برگزيده شده ولی چون عده ای از دوستان در خارج و داخل مملکت از سياست های دولت وی رضايت ندارند، لهذا تصميم گرفته که دولت را به اين دوستان واگذار کند. در اين راستا، وی قبل از ورود به واشنگتن، در لندن با تونی بلر به رايزنی پرداخته و از وی پوزش طلبيد.

نامبرده سياست های جديد دولت ايران را به اين صورت تشريح کرد:

۱/ دولت ايران پس از بازنگری موضوع هسته ای به اين نتيجه رسيده که در واقع به انرژی هسته ای نيازی ندارد. با توجه به اين نکته تخمين زده شده ذخائر نفتی ايران برای حداقل ده هزارسال ديگر برای ايران و اروپا انرژی ارزان توليد کند، دولت کنونی ايران از خر شيطان پايين آمده و تصميم گرفته که انرژی اتمی مال از ما بهتران است. بيشتر نيروگاه های اتمی ايران به قرارگاه های سربازان آمريکايی در منطقه تبديل خواهند شد.


۲/ اموال ايران که توسط دولت آمريکا ضبط شده بود به عنوان غرامت به آمريکا پرداخت می شود. همچنين دولت آمريکا و دول اروپايی حق دارند در ايران به اکتشاف نفت بپردازند و هرکس هرچيزی پيدا کرد مال خودش.


۳/ ايران رژيم اسراييل را به رسميت شناخته و روابط کامل سياسی و اقتصادی و تجاری و فرهنگی با اين دولت خيرخواه و بشردوست برقرار می کند. موضوع آن کشور خيالی که قرار بود در جوار اسرائيل به وجود آيد کاملاً منتفی اعلام می شود.


۴/ آقای احمدی نژاد به طور رسمی از ملت و دولت آمريکا برای همه دردسری که در طول سی سال گذشته توليد شده عذرخواهی کرده و در مقابل ملت و دولت عظيم ايالات متحده سر تعظيم فرود آورد.


۵/ دولت احمدی نژاد در ظرف شش ماه و با همکاری مشاورين کاخ سفيد، قانون اساسی نوينی را به رأی ملت ايران می گذارد. در اين قانون جديد به طور صريح تأکيد می شود که ايالات متحده آمريکا قيم و همه کاره ايران بوده و دولت و ملت ايران بايستی از اين سرور خود اطاعت کنند.


۶/ همه ايرانی های مقيم آمريکا و مخصوصاً کسانی که در دوره زمامداری شاه فقيد به تاراج اموال ملت مشغول بودند می توانند به مملکت بازگشته و همه اموال از دست رفته به آنها بازگردانده خواهد شد.

پس از اين کنفرانس مطبوعاتی احمدی نژاد کاخ سفيد را به مقصد کشورش ترک گفت. وی در فرودگاه بين المللی تهران (خمينی سابق) مورد استقبال تفنگ داران آمريکايی قرار گرفت که وی را به نقطه نامعلومی هدايت کردند.


نظرات: ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی
:رأی بدهيد Balatarin

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]

تنها با ذكر كامل منبع ، استفاده از مطالب وبلاگ آزاد است ©