۹/۲۳/۱۳۸۴

احمدی نژاد = هيتلر ريش دار

بحث گفته های احمدی نژاد و آنچه در کنفرانس مطبوعاتی در عربستان گفت و آنچه امروز در زاهدان در مورد اسرائيل گفته بالا گرفته و دول کشورهای اروپايی را سخت آزرده دل کرده که همين موضوع جای تأمل دارد. امروز در گوگل جستجو می کردم. در حدود پانصد هيت مختلف در مورد گفتار اخير احمدی نژاد بود و مشاجره اصلی اين بود که احمدی نژاد گفته «کشتار يهوديان يک افسانه است که توسط دول غربی دروغ بافی شده»

احمدی نژاد در مورد کشتار يهوديان عقايدی دارد که مربوط به خودش می شود و بسياری با آن مخالفند. وی آن را يک «نظريه» می پندارد ولی در مورد اينکه واقعاً چه گفته اختلاف نظر وجود دارد. سخنان آخرش را در اينجا بخوانيد. من در اين گزارش اشاره ای به «افسانه» پيدا نکردم، ولي از قرار معلوم وی به اين کشتار عقيده ندارد.

از سوی ديگر وی می گويد آنها (يعنی غربی ها) چنان به اين کشتار اعتقاد دارند که اگر کسی حرفی بر خلاف اين اعتقادشان ادا کند او را به زندان می افکنند و مجازات می کنند. حالا چه شده که همه رسانه ها و دول مخاطب موضوع اساسی تر که همانا اشغال سرزمين های فلسطينی توسط صهيونيست ها می باشد را رها کرده و صرفاً بر روی اين موضوع فشار می آورند؟

موضوع اساسی تری که احمدی نژاد عنوان می کند و ديگران هم پيش از اين عنوان کرده اند اينستکه اگر هيتلر و اروپايی ها اين کشتار فجيع را کردند چرا فلسطينی ها و مردم خاورميانه بايستی تاوان آنرا بپردازند؟ اگر برای قرن ها اروپايی ها بر کشورهای جهان سوم سلطه کردند، آنها را غارت و چپاول کردند و حالا هم به ذخيره های طبيعی آنها چشم دوخته اند، حالا چه شده که اشخاصی مثل احمدی نژاد به «جهان آزاد» تعلق ندارند، چون اظهار عقيده کرده اند؟ بيشتر در اين مورد در نوشتار بعدي...


نظرات: ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی
:رأی بدهيد Balatarin

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]

تنها با ذكر كامل منبع ، استفاده از مطالب وبلاگ آزاد است ©