۵/۰۶/۱۳۸۵

آيا بزدل تر از حکام عرب کسی در دنيا پيدا می شود؟

در خبرها بود که پادشاه عربستان قول داده که ميليون ها دلار را در بازسازی لبنان خرج کند. معنی اش چيست؟ پول بادآورده ای که از نفت بدست می آورند را خرج فاجعه ای می کنند که رژيم صهيونيستی در لبنان به وجود آورده است. رژيم صهيونيستی اختيار تام گرفته تا بيايد، بمباران کند، زيربنای اقتصادی مملکت را از بين ببرد، مرد، زن و کودک بيگناه را بکشد و درعوض چه کسانی برای اين اقدام تبهکارانه برعليه بشريت غرامت می پردازند؟ ملت شريف عرب و حکام چپاول گر آنها.

از سوی ديگر رئيس جمهور مادام العمر مصر و يا آن شاه کوچولو در اردن چه می کنند؟ يا قذافی چه می کند که قبل از اينکه توی جيب آمريکايی ها قرار گيرد، اگر کاری نمی کرد، اقلاً اين اقدامات مذبوحانه را محکوم می کرد؟ همه منتظر نشسته اند که اربابانشان در «جامعه بين المللی» بهشان بگويند که چه بايستی بکنند.

می توانيم تا دلمان می خواهد جورج بوش و تونی بلر را برای حمايت از اسرائيل محکوم کنيم. ولی اقلاً آنها شجاعت دارند که موقعيتشان را به طور واضح و آشکار بيان کنند. سکوت موش هايی که بر مصدر حکومت کشورهای عربی نشسته اند از هرگونه جناياتی که اسرائيل در منطقه انجام می دهد شرم آورتر است.

آيا مفلوک تر از ملت عرب کسی در دنيا پيدا می شود که اين حکومت های جبار و ترسو را تحمل می کنند؟


نظرات: ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی
:رأی بدهيد Balatarin

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]

تنها با ذكر كامل منبع ، استفاده از مطالب وبلاگ آزاد است ©