۷/۰۱/۱۳۸۷

هيتلر اتمی به نيويورک می آيد


خيلی جالبه وقتی يک مشت صهيونيست در مقابل مقر سازمان ملل جمع ميشن و سرو صدا راه مي اندازن، ‌خانم ملکه زيبايی هم بهشون می پيونده و اعلاميه صادر می کنه. 

دوستان هيومن رايتزی و مدافع حقوق زنان هم در مقابل مقر سازمان ملل جلسه تشکيل مي دن. از قرار معلوم در ايران دموکراسی نيس. دارن حقوق زنان را لگد مال می کنن. آخه در کويت و عربستان زنان خيلی حقوق مدنی دارن. آخه در همه کشورهاي ديگر منطقه دموکراسي داره قل قل ميزنه.  سازمان ديده بان حقوق بشر هم کاری به کار دول دست نشانده آمريکا نداره و فعلاً پايش را توی کفش ايران و ونزوئلا و کوبا و شايد بوليوی کرده. 

اگه در زمان شاه اتحاد «سياه و سرخ» داشتيم، حالا اتحاد «صهيونيسم و حقوق بشر» داريم.

در اين ميان تقريباً کل وبلاگستان فارسي خاموش ميشه و به نظاره مي نشينه.  هيچکس نميگه که اين جماعت صهيونيست همه گفته های احمدی نژاد را به نفع خودشون تحريف کردن. کسی نمی گه که سيستم حکومتی ايران با همه عيب هاش شايد تنها سيستم حکومتی دموکراتيک در منطقه باشه. يعنی يک سيستم حکومتيه که بيشتر از همه اون کشورهای اطرافش پتانسيل داره. کسی نميگه که در همين حکومت «سلطانی» به قول گنجی، بحث هايي ميشه که ملل کشورهای دست نشانده آمريکا خوابش را هم نمی بينن. کسي نميگه که اکثريت مردم ايران به احمدی نژاد رأی داده اند و به احتمال زياد دو مرتبه هم رأی مي دن.  کسی نميگه...

کجان بقيه ملل منطقه که در مقابل سازمان ملل تظاهرات کنن و جلسه راه بياندازن؟ کجان مردم اردن و سودان و مصر و ترکيه و ليبی و افغانستان و عراق و ...؟ 

اگه کسی بگه دولت اسرائيل که براساس «افسانه» هولوکاست و به دست قوای استعمارگر بنيان شده جنايتکاره، اونوقت مخالف حقوق بشر ميشه؟

اگه کسی بگه که دولت آپارتايد اسرائيل بايد از صفحه روزگار محو بشه، اونوقت هيتلر ثانی ميشه؟

بابا دست وردار!

مشدی گنجی ميگه:

«سرهنگ قذافي پروژه انرژي هسته اي را متوقف کرد و ديگر هيچ صحبتي در خصوص نقض حقوق بشر در ‏ليبي به ميان نيامد.»

اينم از جماعت به اصطلاع روشنفکرمان! نه داداش! مشکل ايران و آمريکا که با موضوع هسته اي شروع نشد که حالا با موضوع هسته اي ختم بشه. تا وقتيکه ايران سياستش را بر وفق مراد آمريکا نکرده، آش همين آشه و کاسه همين کاسه. 


بهرحال به ما چه؟ والله! اينم شده راه نون خوردن اينها. 

شب بخير و موفق باشيد!

 

 

 

 

 

 


نظرات: ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی
:رأی بدهيد Balatarin

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]

تنها با ذكر كامل منبع ، استفاده از مطالب وبلاگ آزاد است ©