۲/۰۲/۱۳۸۸

ارزش تکرار را دارد

نمايندگان «جهان آزاد» در حال فرار از کنفرانس دوربان

«آنهايي كه 50 سال حنجره هايشان را پاره مي كردند و شعار آزادي بيان و تحمل مخالف سر مي دادند به ما مي گفتند اگر به پيغمبرتان توهين كردند تحمل كنيد و اين تحمل، لازمه جامعه مدني و لازمه آزادي بيان است، در اجلاس ژنو كوچكترين تحمل را براي بيان حرف مخالفان نداشتند.»

«آنها براي تسلط به ملت‌ها بتي به نام صهيونيسم را ايجاد كرده‌اند و هر جا مي‌رويم آنها مي‌گويند كه شما مي‌توانيد در مورد هر موضوعي صحبت كنيد، در مورد آمريكا و مسائل گوناگون ولي عليه صهونيسم‌ها حرفي نزنيد. آنها مي‌گويند در مورد صهيونيسم‌ها و جنايت‌هاي آنها صحبت نكنيد، راز آن چيست؟ راز آن روشن است، آنها چيزي به نام صهيونيسم و هلوكاست را درست كردند و آن را مقدس‌تر از تمام اعتقادات قدسي قرار داده‌اند و حول آن وحدت كرده‌اند و با زورگويي، چپاول، فتنه‌گري صهيونيسم‌ها بر تمام دنيا مسلط شده‌اند و مي‌خواهند مسلط باشند. آنها در كشورهايشان به پيامبران الهي توهين مي‌كنند و وقتي در اين ارتباط به آنها اعتراض مي‌كنيم، بحث آزادي بيان را مطرح مي‌كند، ولي وقتي كه به صهونيسم‌ها مي‌رسند و مي‌خواهيم در مورد جنايت آنها صحبت كنيم مي‌گويند سكوت كنيد، آنها بتي را درست كرده‌اند و مي‌خواهند تمام ملت‌ها را وادار به اطاعت از اين بت كنند، اين بت صهيونيسم بايد شكسته شود تا بشريت نجات پيدا كند.»


اگر فقط يکی از آن ديکتاتورهای کشورهای عرب به اندازه يک صدم احمدی نژاد بيضه داشت. ولی خب آنوقت ديگر ديکتاتور و جيره خوار امپريالسيم نبود. آنوقت به سرنوشت صدام دچار می شد.





نظرات: ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی
:رأی بدهيد Balatarin

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]

تنها با ذكر كامل منبع ، استفاده از مطالب وبلاگ آزاد است ©