۴/۲۱/۱۳۸۸

موسوی کجاست؟

اوايل کار که اين جنبش سبز تازه شروع شده بود و هنوز قوای حکومتی به ضرب و شتم مردم نپرداخته بودند، هر چند وقت يکبار می شنيديم که رهبر جنبش سبز در ميان مردم رويت شده و حتی عده ای ادعا می کردند ايشان در ميان جمعيت اظهار داشته که «غسل شهادت» کرده. در حاليکه خود ايشان اين موضوع را کاملاً انکار می کرد و می گفت که در خانه اش نشسته بوده و احتمالاً نقاشی می کرده است.

اين روزها رهبر جنبش سبز کاملاً از انظار عمومی غايب شده است، طوريکه کم کم دارد يک حالت اسطوره ای پيدا می کند. اين در حاليست که خيلی ها به زندان افتاده اند، مردم سرکوب و کشته می شوند و همه منتظرند که ايشان يک چيزی بگويد و يا از خودش حرکتی نشان دهد. انگار رهبر می خواهد دست بردارد و «به کار فرهنگی/حزبی اش بپردازد»، ولی مردم نمی گذارند.

می خواستم پيشنهاد کنم که براساس کتاب های "
Where is Wally" که عمدتاً برای کودکان است، يک سری کارتون تهيه کنيم و سعی کنيم موسوی را از بين خيل جمعيت پيدا کنيم. مي توانيم با همين تصوير زير شروع کنيم. به ما گفته شده که موسوی خودش را در اين خيل جمعيت پنهان کرده. حالا هرکی اون را پيدا کرد، جايزش يک خروس قندی سبز:



نظرات:
عالی بود! مرسی
 
عزیز جان موسوی بدبخت کجا گفته من رهبرم؟ همیشه تکرار کرده که من هم یکی مثل شماها و حتی دعوتنامه به نماز جمعه رو هم اون پذیرفت، با فروتنی کامل. اسم رهبر روش نذارین شما! موسوی فقط یه بهانه س.
 
سلام
سوال جالبیه
من چند روزی می شه که می خوام ببینم آقای موسوی چه جوابی به یارانش که الان تو دادگاه دارن موسوی رو به اشتباهاش متهم می کنند، می ده اما هیچ اثری ازش نیست.
کسی چه میدونه شاید اونم به خاطر اشتباهاتش پشیمونه.
یا ثامن
 
ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی
:رأی بدهيد Balatarin

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]

تنها با ذكر كامل منبع ، استفاده از مطالب وبلاگ آزاد است ©