۱۰/۰۲/۱۳۸۸

امام یا مباشر خدا؟



نقل از بالاترین

پیام امام خامنه ای در مورد فوت آیت الله منتظری:

«...در اواخر دوران حیات مبارك امام راحل امتحانی دشوار و خطیر، پیش آمد كه از خداوند متعال میخواهم آن را با پوشش مغفرت و رحمت خویش بپوشاند و ابتلائات دنیوی را كفاره‌ی آن قرار دهد.»

این طور که به نظر می رسد مقام ایشان دیگر از مرحله امامت و نبوت هم گذشته چون دارند برای خدا هم تعیین تکلیف می کنند و از خدا می خواهند که یک بنده را مورد مغفرت و رحمت قرار دهد. حالا آمدیم خداوند اینکار را نکرد و خواست کار دیگری بکند. یا اصلاً آمدیم خداوند با منطق این آقایان مخالف بود و معتقد بود که منتظری «امتحان» را در حقیقت قبول شده است. چون آن امام راحل هم از دیدگاه فقهی جایزالخطا بود. حتی پیغمبر و معصومین هم جایزالخطا هستند. حالا آمدیم که خداوند با این تعبیر امام خامنه ای موافق نبود. آنوقت بایستی چه کرد؟ آیا بسیجی ها و لباس شخصی ها را به درگاه خداوند گسیل خواهند کرد تا شیشه ها و در و پنجره بیت خداوند را بشکنند و شعار بدهند.

این موضوع ارتقای مقام مرا به یاد زمان شاه می اندازد. در آن زمان ها هم یک ارتشبد آریانایی بود که برای چاپلوسی به شاه «خدایگان» خطاب می کرد که تا آنجاییکه یادم می آید بعدها رژیم زیر آبش را کشید و از مملکت متواری شد. البته ملت در آن زمان ها به این چاپلوسی ها و خودشیرینی ها عادت داشتند. آن دستمال ابریشمی به دست ها هم شاه را تا مرحله خدایی بالا بردند که دیدیم آخر و عاقبت او چه شد. حالا بایستی منتظر آخر و عاقبت امام خامنه ای هم بنشینیم.


بهرحال این ترفیع درجه را به ملت همیشه در صحنه تبریک می گویم.


نظرات:
 . آیت‌الله منتظری پدر انقلاب مقدّس  اسلامی فرمودند:
استقلال یعنی زیر یوغ خارجی نباشیم و آزادی یعنی مردم در اظهار عقیده و بیان آزاد باشند. نه این‌که به محض ابراز نظر مخالفی، کار به زندان و حبس
چقدر ناراحت کننده است که اشخاصی‌که سی‌سال پیش فریاد می‌زدند استقلال،آزادی، جمهوری اسلامی  همان اشخاصی‌هستند که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را از بین بردند. انشا‌الله خداوند به اینها میفهماند که معانی این  شعارها که دوباره این روزها میشنویم چی‌هست. همین شعار‌هایی‌که انقلاب عزیز اسلامی ما را سی‌ساله پیش به دنیا آورد.
 
ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی
:رأی بدهيد Balatarin

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]

تنها با ذكر كامل منبع ، استفاده از مطالب وبلاگ آزاد است ©